7+0 haftalığız lekelenmem vardı bi hayli korkmuştum doktora gittim çok şükür her şey yolunda kalp atışınıda duyduk çok mutluyum ikinci gebeliğim rabbim bana bu anı tekrar yaşattığın için sana minnetarım rabbim dileyen isteyen herkese nasip eylesin 💕💕💕