bekarken fazla kılom varken adet duzensızlıgı yaşadım doktora gittim ultrason ve hormonlar temiz zayıfladım döndüm düzene gırdı evlendım 2. Ayda doğal yolla hamıle kaldım.
Doğum sonrası bebegımı başka bir sebepten kaybettim, tekrar çocuk düşünüyorum ve regl duzensızlıgı başladı doğum kilom olduğu ıcın 10 kg fazlam var suan 2 ay klomen tedavısı gordum olması akısına bırakmaya karar verdim bugünde rutın kontrol ıcın gıttım şok oldum polikistik över varmıs bende doktor söyledi bunca yıl onlarca doktora gıttım ilk defa duydum böyle bişeyı doktora sorduğumda da önemli bı dudum olmadıgı ve daha evvel çocuk sahıbı olduğun için doyleme geregı duyulmamıştır biraz kılo ver kılo alma adetin düzene girer doğal yolla da hamıle kalırsın dedi saatlerdir ağlıyorum başka doktora da gıtsem mı bilmiyorum neredeyse 15 doktora gıttım bırınden duydum bana yardımcı olun nolur
Hiç bi zaman bir daha çocuğum olmaz mı benim yoksa kılo verınce hamıle kalır mıyım