glsn19 ben de devlette sezaryen oldum ben çok memnun kaldım doktorum çok iyiydi bir de hastane yeni sayılırdı ilçe devlet hastanesiydi yoğun bir hastane değildi personel yaklaşımı çok güzeldi kaldığım oda özel hastane odasından farksızdı. Ameliyat ve dikişlerden yana da hiçbir problem yaşamadım süreç güzel geçmişti. Keyfi sezaryen olmadığından da emin oluyorsun devlette beni 40+2ye kadar bekledi doktorum bu bile benim için büyük bir artıydı. Yani hastane koşulları ve doktora göre memnuniyet değişebilir.