babyiscoming_ valla ben kendimi gözümden anlıyorum ama kirpik değil 😅 nasıl desem gözümün akı parlaklığı falan değişik oluyor.. ilk kızımda fark etmiştim , sonra kimyasal oldu ama 6 haftaya ulaştı o zamanda aynı , şimdi 20. Haftalardayız yani 3. Sayılır aynı şeyi görmüştüm :))