annesi53 Kızlar merhaba yedi Kasım’da sezeryan oldum ama hala dikiş yerlerim acıyor özellikle yatıp kalkarken oturup kalkarken sizde de böyle mi bir ara düzelmişti evde temizlik ve ağır kaldırdım yine başladı normal mi
Kbr-05 annesi53 yorulduğun zamanlarda zorladığın için böyle şeyler olması normal daha çok kısa süre geçmiş zaten zorlamamaya çalış iç kısım birbirine iyice kaynaşması için zaman geçmesi gerekiyor zorlama kendini canım
Gozdecaner annesi53 daha dikişleriniz dışardan iyileşmiş olsada içteki dokular o kadar kısa sürede iyileşmediği için normal ağır kaldırmamaya özen gösterin
annesi53 Kbr-05 Ay dün arabanın aküsü bozuldu ben de arabayı açtım aküyü kaldırdım yere koydum ve çok ağırdı evde de temizlik yaptım koltukları çek yerine yerleştir halıyı kaldır zorladım İnşallah içerden açılmamıştır dikişler
annesi53 Gozdecaner evet zorlamamam gerekiyordu çünkü iyileşmişti baya hissetmiyordum dün iş yaptım ondan sonra oldu böyle içerden açılmamıştır değil mi dikişler korkuyorum vallahi
Kbr-05 annesi53 e yapmadığın kalmamış daha mı acımasın daha bir ay olmuş ameliyat olalı dikkat et biraz bu kadar zorlama