merbay5 31+3 haftalık hamileyim kim gördüyse hani nerde bebek diye dalga geçiyor 😅 normal mi karnımın çok büyümemesi
Seniz6774 merbay5 ayyy valla okuyunca tüylerim diken diken oldu . Sinir oluyorum bu disardan herseye karışan herseye Bi fikri olan insanlara . Daha 3 aylık hamileyken hamileyim dediğim insanlar aaa hani hiç belli değil gibi bir sürü laf ettiler kime ne Allah aşkına büyük olur küçük olur herkesin bir değil vücut yapısı
Bsr1905 Banada hep aynı şeyi söylüyorlar milletin ağzı durmaz herşeye illa bi dillerini uzatacaklar he de geç ve güzel bişey bence kibar bi görünüme sahibiz hareket etmemiz vs bir çok güzelliği var Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin