Randevum vardı artık bebekle ilgili sorular sormaya başladım.Doktora sordum ki bebek yeni doğulduktan sonra olur da bir kaç gün geçse bile yanakdan akraba misafir babaanne veya abla kardeş opmek doğru mu? bebekleri ne kadar çok korusan o kadar zayıflar.Olur dedi yani