Kızlar yardımcı olur musunuz lütfen bebeğim hafif nezle olmuş dedi doktor gelen gidenler sağolsun 😡3 gündür çok uyuyor uyandiriyorum uyandırmaya çalışıyorum boş nafile zar zor sütünü veriyorum maksat şekeri düşmesin diye onuda yarı uyanık içiyor şu anda 32 günlük iki defa hastaneye götürdüm e gün içinde kanını aldildr baktılar değerleri temizdi neden böyle uyuyor normalde uyumazdi böyle uyusun diye çok ugrasirdim uyumazdi çok korkuyorum 😒