Mavidunyamm zayıf diyenlere aldırmayın bence, bu tamamen sizin ve eşinizin genetiğiyle alakalı. tabi ki beslenmeniz dengeli ve sağlıklı olmalı ama öyle çok fazla yemeniz bebeğe kilo aldırmaz. ben kendimde 2 küsür kilo doğdum yani ama boy ve kilo olarak her zaman yaşıtlarımla aynı oldum😁 hatta şuan ortalamanın üzerindeyim. takmayın kafanıza. her doktorun haftasına göre kilo referans aralığı farklı olabilir. hatta devlete bir kaç kez bende gittim hep haftası 3-4 gün geri çıktı ama şuan haftasına göre gayet iyi boy ve kiloda.
siz gerekeni yapın bebeğiniz sağlıcakla gelir inşallah. burada yapılan olumsuz yorumlara üzülmeyin