Kubra9696 çok bi pıhtılaşma yok canım bende faktör 5 leiden var ve pai benim homozigot, 21 haftalık bebeğimi kaybettim, benim de doktor aşırı bişey yok dedi şok oldum, sadece kan sulandırıcı kullanacakmışım gebe olunca 😌 hayırlısı tekrar kaybetmek istemiyorum çok anlamıyor da doktorlar iyisini bulmak lazım 🙂