Aleyna_yrn22 Arkadaşlar 35 +1 bebek iyice aşağı indi kızım da 37 haftalikken inmişti aşağıya suanda 2. Hamileliğim pek birsey anlamadım 35. Haftada bu durumu yaşayan var mı ?
Gulhacolak Aleyna_yrn22 bende 35 deyim ve bende karnımın asagiya indiğini hissediyordum hareketleri de cok asagi da sanki vajinadan cikacak gibi hareketleri o derece normal mi ki
Melodimm Aleyna_yrn22 Bende 35 haftayim.Bebegim sürekli bir sağa bir sola toplaniyor canım acıyor.Sizlerde varmı acaba?Bazen vajinamda ağrı hiss ediyorum.
Hnd_01 Aleyna_yrn22 bende 33 haftalıkken indi.sancilar da çıkınca apar topar ciğer geliştirici iğne vuruldu.suan 37.haftama giriyorum çok şükür 🙏🏼☺️
Aleyna_yrn22 Gulhacolak ben de anlamadım ki ilk hamileliğim de böyle şeyler hiç görmedim ilk defa yaşıyorum bende de aynısı var
Gulhacolak Aleyna_yrn22 aynen benimde 2. Gebeligim böyle seyler yasamadim ve cok fazla çatı ağrısı yaşıyorum sanki kemiğim ayrılıyor insallah bunlar doğal şeylerdir.
Aleyna_yrn22 Gulhacolak benim regl ağrısı gibi kasık ağrılarım oluyor bazen de belden ama yalancı diyorlar ben Dr pek umursamıyorum ama çatı ağrısı bilmiyorum yaşamadım sadece kasılma oluyo o kadar
Aleyna_yrn22 Melodimm benimkisi pek haraket halinde değil ya gece yatım vakit ancak karnım taş gibi oluyo ve göbeğim cçıyor
Syda78 Aleyna_yrn22 bi doktora gidin en iyisi ne olur ne olmaz bende yarın gideceğim açıklık olabilir dedi takipli olduğum sağlıkocağında ki hemşire
Aleyna_yrn22 Syda78 ben gittim de malesef kontrol etmediler sadece kan aldılar idrar aldılar bide nstye bağlandım normal dedi başka bsy demedi