Burcuu11 ben kullanıyorum nioli yağını. Ama çamaşırım üst taraflarına damlatıyorum bir iki damla. Zaten uçucu bir şey. Bana iyi geldi akıntımı da kesti. Ayrıca enfeksiyon da olmuyorum artık. Ne olur ne olmaz diye çamaşırımın vajina tarafına damlatmıyorum. 1 ay oldu alalı daha çeyreği bitmiş değil öyle hemen bitecek bir şey değil