Kardelennn21 Tazenannee 6. Haftada hem bebeği hem kalp atımını duyduk Çok büyük ihtimal sizde görürsünüz
aynenkezoaynen Tazenannee kııızz aynıyız bende bugün 7+0 oldum🙈 6+2 de çok şükür kese ve kalp atışını görmüştük sende duyarsın bence❤️
MerveninKuzusu Tazenannee evet canım genel olarak 6. Hafta 7. Hafta görülüp kalp atışı da duyuluyor , daha geç veya erken görünenlerde oluyor ama 🫶 sağlıkla gerçekleşsin her aşama inşallah
Tazenannee ASE6154 ben hastanede çalışıyorum aslında 6+2de çağırdı beni ama ben yine göremeyiz üzülürüm diye 7+0 a randevu aldım başka hastanede gitmem gerekli mi 6. Haftada
ASE6154 Tazenannee hayır ama keşke çağırdığı zamana alsaydın ben 3 gün arayla gördüm kese ve bebeği. Merakta kalmazdın boşuna. Neyse yüksek ihtimal gittiğinde kalp atışını da duyarsın Allahın izniyle