Ankara-58 KuzeyinAnnesi10 13 8 çıkmıştı doktorum normal dedi üstü 14 9 çıktığı zaman sağlık ocak acil sevk etmisto
Liv3652 Ankara-58 evet canım bende de tansiyon sorunu var doktorum 14-9 olup geçerse hemen gel demişti
KuzeyinAnnesi10 Ankara-58 inşallah yükselmez bi daha en yüksek 15 i gördüm o da düştü hemen zaten yorulmayın tuzsuz yiyin
Ankara-58 KuzeyinAnnesi10 aynen cnm bende öyle yapıyorum.tuzsuz yiyorum kestim.tuzu yatış zaten akşama.kadar
Ebrar_65 MelikeBulut benim de tansiyon yüksekliği var doktor 14.9 olunca hastaneden giriş yap demişti