Viliz Merhaba kızlar, fikirlerinize ihtiyacım var bugün kontrole gittik bebeğin ense kalınlığı 3.3 çıktı 12+4 günlük . Doktorumuz fetal dna önerdi yaptırıcaz ama kafam çok karışık. Daha önce başına böyle bişey gelip olumlu sonuç alan var mı
Liyamm1 Viliz benim ense kalinligi tam ölcemedigi için en yuksek degeri alip ikili tarama yaptim orta risk çikti dünde fetal dna yaptim kan verdim insAllah temiz çikar 🙏🏻