1zehratun
Gebeliğiniz riskli mi korkutmak istemedim ilk başta benim rahim ağzı yetmezliğim yüzünden agriyormus megersem hemde mantar vardı serklaj operasyonu oldum ama hala var o ağrılar kontrol de ne zaman soylesem büyüyor baskı yapıyor normal diyorlar hadi orası öylede bu nasıl bir bel ve bacak ağrısıdir geçmiyor daha önceki gebeliğim de hiç başımda gelmedi bel ve bacak ağrısı