Ebruli6 Eylulleylul Bende aralik gebelik planliyorum ovulasyon testi aldim adetimin 3. Gunundeyim insallah bu ay olur
annesinin_kelebekleri Eylulleylul aylardır deniyorum olmuyor bir türlü inşallah bu ay olur isteyen herkese nasip olur inşallah, yumurtlama gunlerimdeyim ovulyasyon testi yapıyorum, siz ovulyasyon testi yapmayı düşünüyor musunuz
YesimAykut Eylulleylul bende planlıyorum klomen çatlatma iğnesi yaptım, 1 hafta bekleyeceğim inşallah pozitif olur🙏🤗 zaman gerçmiyor hiççç😐😐
Ebruli6 annesinin_kelebekleri Canim ben gecen ay cubuk seklinde olan testlerden kullandim ama tam yumurtlama gunumu goremedim biraz arastirma yaptim bu ay da kaset tibi testlerden aldim insallah bunu duzennli bi sekilde yapacagim bu ay
annesinin_kelebekleri Ebruli6 inovita canım aylardır onu kullanıyorum ama bir türlü nasıp olmadı hatta şimdi resmini çekip atayım siz bir bakın
Ebruli6 Bende bundan kullandim gecen ay ayni bu sekilde cizgi kalinlasti ama diger insanlarinki gbi cizginin rengi kopkoyu olmadi hic bir zaman
annesinin_kelebekleri Ebruli6 acaba diyorum test kiti kullanma tarihi geçmiş olabilir mi , çünkü 2 ay gibi sanırım kullanma tarihi
Ebruli6 annesinin_kelebekleri duzenli saatlerde kullanmadim bir de 2 saat once sivi alimini birakmadan kullandim benim hatam biraz da bu ay daha duzenli kullanacagim bakalm insallah canm ya
annesinin_kelebekleri Ebruli6 inşallah isteyen herkese nasıp olur 🙏 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
Sevvalll42 Eylulleylul valla Allah bilir onu benimde yeni bitti adetim dün değerlendirdik ama yumurtlama gününe kadar iki güne bir yaparız ondan sonra hergün