hicimm Kızlar inşallah kısmet olursa sezeryan olacağım özel hastanede. Geçen gittiğimde ister 1 gün ister 2 gün Kalabilirsiniz dediler. Tabii duruma göre bakılır ama sizce 2 gün mü kalayım hastanede daha mı rahat olurum. Ağrı kesici falan veriyorlarmış ya. Zaten ziyaretçim annen ve eşim var. Kalabalık yok yani. 😊
Esmaakdag hicimm ben 3 gun kaldım normalı oyleydı bende özelde dogum yaptm ama bu gunke7 standart degılmı
Hbsanneoluyo hicimm cnm bende özelde olacak doğumum bebekte Bi sorun olmazsa Bi gün kalmayı düşünüyorum sadece
Zeliha66 hicimm bence dogumdan sonra karar verin. Ben 3gün kaldım iyi oldu ateslendim falan hemn müdahale ettiler ilgilendiler falan ben hastanede daha rahat ettim
hicimm Esmaakdag valla oradaki hemşire bana ister 1 gün ister 2 gün kalırsın dedi. 2 gün daha iyi değil toparlanmak içısından. Hem ağrı kesici vuruyorlarmış ağrım olursa rahatlarım daha iyi bir bakım görürüm değil mi,?
hicimm deletedmom351 öyle mi yapayım evde daha mı rahat olurum. Ağrınız oldumu 2.günde ilaç veriyorlar mı evde kullanmanız için?
Bskrt hicimm gaz çıkarana kadae bekletiyorlar zaten, ilk gün sorun olursa çıkarmazlar lavman yaparlar
Esmaakdag hicimm agrı kesıcı ıgne yonunden oyle tabı ama sız bilirsiniz bence o anki durumunuza gore karar verin 🙂
deletedmom351 hicimm Çıkana kadar baya bir şey verdiler zaten ben gazın çıkmasını bekledim çıkmadı lavman yaptılar öyle çıktı sonrada toparlandım eve gittim
hicimm deletedmom351 canım ben çok ürküyorum ve utanıyorum lavman olayından nasıl birşey acaba. Nasıl oldu yani anüsten mi ilaç gibi veriyorlar anında etkisi oluyormu?
deletedmom351 hicimm Evet öyle oluyor ve hemen tuvalet ihtiyacınız oluyor utanılacak bir şey yok sezaryen olunca zaten Alt tarafı göbek itibaren çıplak bırakıyorsunuz göre görüyor
hicimm Hbsanneoluyo çoğu kişi 1 gün kalmış herhalde ev daha rahat oluyor. Bende 1 gün kalırım sıkıntı olmazsa o zaman.
hicimm deletedmom351 anladım canım sağol bilgi verdiğin için mutlu oldum. Kafamda çok büyütüyordum çünkü. 😊
Dimple23 Ne olursa olsun ev rahatlığı hiçbişeyde yok sonuçta hastahane ortamı gerek yok kalmaya ilaçlarınızı alırsınız zaten ...ilk geceyi geçirdikten sonra sancı olmuyo ki
hicimm Dimple23 ilk gebeliğim benim pek bilgim yok açıkçası. Evde rahat olurum dediğiniz gibi. Ağrım sızım olmazsa taburcu ederler herhalde. 😊
Dimple23 hicimm ben 4. Sezeryana giricem bilirkişi oluyorum biraz 😃.....evimiz tertemiz herşey elimizn altında ...tabi olağanüstü bi durum yoksa bunu söylüyorum
hicimm Zeliha66 anladım yani duruma göre bekletiyorlar. Gerçi doktor ne derse öyle yapmak lazım belki fazla kalırım belki erken yollarlar. Doğru söylüyorsunuz. 😊