Ben 36.haftadayım ama ben de öyle hissediyorum 🤣🥲 30 dan beri bi erken gelesi var ciğer geliştirici yapıldı vs. Kendimi 35 36 ya odaklamışım sanırım şimdi beklemek zoruma gidiyor. Bebiş 10 gün ilerde çıkıyor bide 🙈🙈 gerçi 2 hafta daha kalsın istiyorum ama bi yandan da sabırsızlanıyorum