Bebegimibekliyorum000 Ankara-58 genetikle alakalı sanırım canım biraz da. Benim ilk gebeligimde de kızım yine 3 hafta öndeydi şimdi kızım yine 3 hafta önde. Ben minyonum ama babamız iri babaya çekmiş ikisi de 🤗