busraoz0811 Kızlar dünden beri belim uyutmayacak derecede ağrıyo. Sabah da kasıklarım başladı. Ve çok aşırı derecede şeffaf bi akıntım var. Bebek geliyo mu yoksa sadece öyle bı ağrı falan mı sizce
zeyneepppsultannn Bende 36+6 akşamında hastaneye gitmiştim canım tam tarif ettiğin belirtilerle ve 1 cm açılma vardı doğum başlamıştı bence hastaneye git kontrol etsinler ama açılman 1-2 cm derlerse mutlaka eve gel evde beklemek daha kolay inan ki