Mrvkrc ah kuzum bende onu bi bilsem sancım zaten çok vardı çok olmasa bukadar güzel açılmam olmazdı onun üstüne bide suni taktılar yüksek dozda hemde bebeğin kalp atımı yavaşladı panik yaptılar sonra oyüzden çok korkuyorum suniden 1 saat sonra 9 santim olmuştum ama bebek inmedi çatalda dar yani sezeryanlıktım aslında ama normal doğumu başardım💪