ilknrkskndg Kızlar şubat başı doğumum olucak ve benim hala isim koyamadım. Defne ve inci ismi hoşuma gidiyor iki isimde kararsız kaldım. Fikir verir misiniz
Msydn6 ilknrkskndg bence hoş bir isim arkadaşım Defne Sare koymuştu 🌸 darısı banada nasip olur inşAllah kız isimleri bakmayı🥹🥰
Eurydice ilknrkskndg iki isim de güzel inci daha nadir bi isim sanki. Ben Çağla ismini de beğeniyorum
Aaa122 Zuhales devlette ise geç veriliyor.Biz tayin sebebiyle başka sehirdeyiz özele gidiyorum ailem gelecek tarih söyleyebilir misiniz dedim verdi böyle bi durumunuz varsa verirler bence memleketimde olsa farketmezdi