3 gündür damla damla kan geliyor. Yerleşme kanaması olabilir mi?
Tüp bebek tedavisi ile hamile kalmıştım.16 ekimde düşük yaptım. 1.5 aydır adet olmuyorum. Kahverengi akıntı ve akışkan akıntılarım oldu ama kan gelmedi. Şimdi ise kanama az var.
Geçen hafta 1 gün sadece sabah mide bulantısı yaşadım.
Kendiliğimden hamile kalmış olabilir miyim?
Yoksa adet mi bu?
- Tedavi için gün sayıyorum ama regl olamadım bi türlü doğru düzgün.
Bilgisi olan var mı?