35+4 de 3500 kilo bi tosuncuğa hamileyim. Eğer gelişim böyle devam ederse doktor doğuma kadar 4500 4700 olur dedi. Normal doğum yapamazsın kafası da büyük çünkü dedi. Herhangi bi şeker durumu da yok. Sizlerden varmı iri bebekle hamilelik geçiren doğum yapan doğumunuz normal mi oldu sezeryan mı dertleşek 😅