poyrazege111 Kızlar ben asi olmayı unuttum arayanda olmadi aklımdan çıkmış 25 haftalık oldum şimdi yaptirsam olurmu yaptıran varmi bu haftada
Seda42 poyrazege111 canım ben ikinci dozunu 25. haftalarda yaptırmıştım ama sen doktoruna yada sağlık ocağına sor
Emineymen poyrazege111 sorun olacağını düşünmüyorum ama yine doktoruna danışmakta fayda var yanlış yönlendirmek istemem
smcnkrt İlk gebelikmi? Benim ikinci olduğu için henüz yaptırmadım bile 24+5 olduk şubatın ikisine gidicem aşıya 7 senede bir yenileniyormuş çünkü abimiz 6 yaşında tek doz yapsak yeter dediler
poyrazege111 smcnkrt 3 .3.gebeliğim ama ilkinde yaptirmistim yani kızımda 8yasinda oğlum da yaptırmadım tek doz yapılsa olurmu ki
smcnkrt poyrazege111 bana bir doz yapsak yeter dediler 2 şubatta gidicem 27 haftaya denk geliyor o zaman aile hekimliğinde öyle dediler doktorumada sorucam
HazelBaskal poyrazege111 ikinci gebeliklerde tek doz yapiyorlarmis canim kardesim suan hamile ikinci onunki tek doz yeterli demisler
poyrazege111 Marry him inşallah bi sorun olmaz 20 ile 24 hafta arasında yapılıyo diye biliyorum bebeğe bi zararı olmaz inşallah yarın bende bir soraym