36+1 de sancılarım geçmiyor beneğim çok aşağıda çatı muyenesinde doktorum bebeği hissettiğini ama açılma olmadığını söyledi 2 gün üst üste serum takıldı ciğer geliştirici vuruldu başına gelip bir iki hafta daha idare edebilen var mı acaba doğumum her an olur mu yoksa biraz daha dayanabilir miyim o kadar moralim bozuk ki :’)