1yenianne11 Senatr bende bu haftada detayliya girmiştim detaylidaki doktor da bana 478 grm demisti ve normal haftasıyla da uyumlu demişti bence kilosu iyi eğer doktorun herhangi bi sorun görmediyse
bebegimhayalim Senatr bende 23+0 ken yani 5 gun once girdim detayliya boyu 28 cm kilosu 561 di doktor hatasıyla uyumu dedi 24 haftadan sonra daha hızlı kilo alicakmis bebekler
Senatr 1yenianne11 hiç bir sey demedi doktorumz bende 500 filn olmstr heralde diyordum az gbi geldi 🙈
1yenianne11 Senatr hayır az değil gülüm minyon tipli bı bebektir belkide doktorun bu çocuğun kilosu çok az denediği sürece sıkıntı yapma kendine bende öyle her doktora gidişimde kilosu nasil haftasıyla uyumlu mi diye soruyorum aksi bişey yok çok şükür
Senatr 1yenianne11 belkide öyledir 😊 tıka basa yiyemiyorum yemek ama elimden geldiğince hersey yemeye de calısıyorm bende öyle cok kiloda alamadım henüz 1 bcuk kilo anca , inşallah sağlıklı olsunlar da 🤲😌 cok teşekkür ederim ❤️
Gizemlibirisi007 22+4de 684 gramdı, fakat ben 1.80 eşim 1.95 boyunda yapılı ve çok uzun insanlarız. Bu durumun beslenmeden ziyade biraz genetik olduğunu düşünüyorum ben