Bugün doktora gittim ve doktor bebeğin suyunun biraz fazla olduğunu, çok tatlı yiyorsam azaltmam gerektiğini söyledi. Haftaya kan ve idrar testi vereceğim. Haftaya çarşamba da şeker yükleme testi yapacağız dedi. Siz böyle bir durum yaşadınız mı? Moralim çok bozuldu başım ağrıyor 🤕.