Arsmngmz Kızlar 18 haftalık hamileyim 3-4 gündür hissediyorum artık baloncuk patması atma seyirme gibi ara ara ama çikolata yediğimde hele yerinde durmadı gecen gün ama bugün hiç hissedemedim yaaa her gün hissetmem şartmı azda olsa? Nasıl oluyo bu hareketler
deletedmom351 Arsmngmz Her gün hissedemeyebilirsin genelde o içinde hareket eder sen anlayamazsın zaman geçince hıçkırsa bile belli eder kendi.
nazlihasan Ben 20 haftalık gebeyim canım benimde ilk gebeliğim daha çok küçükler zaten bende azar azar hissediyorum ve doktorlar günde 1 defa hareket etmişse endişelenmeye gerek yok diyolar😊 içini ferah tut ters giden bişeyler olsa illaki belirtisi olur bebişlerimiz uyuyo sadece😇😍
Arsmngmz nazlihasan 3 günde bile nasıl alısmısım o hisse 🙏🏻😍 bide bişi daha soracam gögüs çevrem cok koyu değil açıklı koyulu acaba normalmiki
nazlihasan Arsmngmz normaldir sanırım bu konuda pek bilgim yok ama erkek bebekte koyulaşır diyolar ve benimki çok koyulaştı bu arada bebeğim de erkek🙈😊
nazlihasan Arsmngmz vallahi bilmiyorum bacım ya😂 ama dediğim gibi çokda önemli bişey değildir bence 🙈