Gzlhn Amiiin, hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza. Benimkiler de hala bezli, 7 ay annemle baktık sonra yalnızdım simdi 3 cocukla napıcam hala uykularım kaçıyor. Oğlun kaç aylık, ben kızlarıma baktıkça aglıyorum onlara ihanet etmiş gibi Bi huzursuzlukla