2prensesannesiiii O göründüğünde kese boyutunuz neydi ? Ve kalp atışı var mıydı ? Kese boyutu 7 mm bizim
Rabiaaydin 2prensesannesiiii merhaba gebeliğinizi merak ettim bende bugün doktora gittim 10 gün geriden geliyor sat göre 6 haftalık gözüktü yolk saçı oluşmamış bebeği kaçıncı haftada gördü acaba benimde içimi korku saldı boş gebelik mi acaba diye kese boyutu 10.8 mm
littlechick Merhaba postunuzu yeni gördüm. Kese 22 mm ken yolk sac gördük. 7mm daha çok küçük keseniz
2prensesannesiiii Rabiaaydin valla normalde 7 hafta olmam lazımdı 5 haftalık kesem göründü bi sonraki hafta yine gittim 6+5 kalp atışı duyuldu en son 7+5 te gördüm şuan 9+5 im ama son adet tarihime göre 11+5 olmam lazım ama geç döllenme belki ileri haftada haftasına yetişir minimal tam 2 hafta gerilik var sizede hayırlı sonuçlar dilerim🙏🏻
Rabiaaydin littlechick benim bugün 6+1 gözüktü ultrosanda ama kalp atışı duyulmadı yolk saç oluşmuş mu dedim hayır dedi sat göre 7+4 olmam gerekirmiş ya boş gebelik yada geç döllenme dedi ister istemez üzüldüm geç döllenmedir inşallah
Hulo2105 Benim geç döllenme doktorun dediğine göre 5+5 ya da 5+6 ydı yolk sac görüldü. 2 hafta sonra kalp atışı için çağırdı. O görüldüğünde de aslında son adetime göre 6+5 falandım. Ama geriden geliyor büyüdükçe normali yakalarız inşallah🥹
Anneolmak38 Hulo2105 Benim kesemde 5+5 9.2mm kese boyutu yolk saç dediğiniz ne oluyor aceba (yanlış yazmış olabilirim 😂)
littlechick Anneolmak38 İnternetten araştırdığım kadarı ile plesanta görevini yapmaya başlamadan önce bu yolk sac aracılığı ile embriyo ya sıvı taşınıyormuş
Hulo2105 Anneolmak38 bebeğin beslenmesini sağlayan bir yapıdır. Ama zamanla bebek büyüdükçe kayboluyormuş sanırım
littlechick Rabiaaydin Hayra yoralım inşallah geç döllenmedir ayrıca keseniz 10 mm daha benimki 22 mm ken göründü. Vajinal yoldan baktımı doktorunuz
Rabiaaydin 2prensesannesiiii ay tıpkı benim gibi olmuş benimde 6 buçuk olmam lazımdı 5 haftalık çıkmıştı kese göründü bugün gittim 6+1 dedi ama bebek görünmedi sat göre 10 gün geriden geliyorum bende inşallah kalp atışlarını duyarım haftaya Allah kucağınıza almayı nasip etsin inşallah