Gamzeicecev Kızlar ya 39+3 haftadayız bebeğim biryere toplanıyor taş gibi oluyor düzenli olarak yapıyor bunu ve aşşağıya doğru zorluyor gibi oluyor bi kaç gündür böyle niye böyle oluyor 🤷🏻♀️
Gamzeicecev deletedmom351 nst de sancı çıkıyor ama hissetmiyorum acaba bu kasılmaları sancı olarakmı algılıyor Ağrı sadece belimde hissediyorum küçük küçük Bunlar doğuma işaretttir ama dimi 😞
deletedmom351 Gamzeicecev Nst de sancısı çok çıkan ama kendisi hissetmeyen çok kişi var Doğum sancısı kendini belli eder yarım saate bir 20 dk bir 10 dk 5dk bir gelir ara ara gelmez yatınca geçmez ordan anlayabilirsiniz