mmomssss Selam kızlar 13 haftalıkken doktora gittiğim de %80 erkek dedi bugün yine gittim aradan 11 gün geçti 14+3 oldum. Bugün de kız dedi kafam karıştı artık değişmez dedi hatta cok emin konuştu böyle olan var mı aranızda yine değişir mi acaba
mrsckmkc Benimde 11.haftada erkek denildi ama çok erken olduğu için kesin konuşulmamıştı. 13.haftada büyük ihtimal kız denildi ama hâlâ kesin konuşan olmadı maalesef. Merak içindeyiz bizde. Sağlıcakla gelsinlerde. 🙏
Izzet bnmde 14 haftalikken kiza benziyo dedi dr aradan 10 gun gecti baska dr a gittim erkek dedi kesin konustu bi hafta sonra yine gittim yine erkek dedilr