Hilalcikkk Arkadaşlar 33 haftaya girdiğimden beri ishalim ya neden oluyor acaba bağırsaklarım bütün gün konuşuyor karın ağrım yok ama 😒
Filiz_76 Hilalcikkk ay bende yarın 35 haftalık olcam 30 haftadan beridir bende de durum böyle ağrı yok ama bagırsaklarım türkü söylüyor resmen 😀😀🙄
Minigiim-vebenn52 Hilalcikkk ishal belki ilaçlardan olmuştur belki de vücut kendini doğuma hazırlıyordur
Filiz_76 Hilalcikkk yok ya sanmıyorum da ama geceleri eşimin yanında bağırsam kavgası oluyo ya insan çekiniyo bina önce doğurup rahatlamak istiyorum acaba üşüttüm diyorum kat kat giyiyorum izmirin havasında ama yine durum aynı nasıl geçicek bizim bu sorun acaba 😀😀
Hilalcikkk Filiz_76 bilmiyorum ama ishal önemli birşeyde olabilir doktoruma yazdım bakalım ne diyecek ☹️
Filiz_76 Hilalcikkk ben devlet kontrollu olduğum için doktorum yok internetten bakıyorum 😀😀 bide arada bir aşırı gaz sorunu oluyo sizde de oluyomu
Hilalcikkk Filiz_76 bunarada günde 3lt su içmeye bak senın benden daha uzun sürmüş ishalin susuz kalırsın gaz sorunu var evet bağırsaklarım çok konuşuyor 😤 ya😂