cansugunes0210 Benim adetimin ayın 2sinde olması lazımdı normalde bugün gecikmede 2.gün. HAMİLE anneler sizin belirtileriniz nelerdi? Test yapmak istemiyorum olurum diye düşünüyorum ama Bi yandan da canım gidiyor yapmaya.. Sizin kaç gün geçince ögrendiniz? Belirtileriniz nelerdi? Yorumda buluşalım hamiş anneler..
Cinarsaitinannesi cansugunes0210 ben reglime 5 gün kala öğrendim ruyamda test yapiyordum pozitifti sabah kalktim hemen test yaptım ve pozitif
edaozkyyy cansugunes0210 benim bel ağrımla akıntım vardı canım birde duygusaldım çok adetim 2 gün gecikince test yaptım pozitifti ama kimyasal oldu Eylül ayında
Babybal123 Ben gecikmenin 4. Günü 42 ile öğrendim geç döllenme değilse çıkar bence erken gebelik testi de yapabilirsiniz
cansugunes0210 Babybal123 test yapmaya korkuyorum birde tüp bebek tedavisi görüyorum ben yani agrı kesici falan almıştım ondan olmuştur diye düşünüyorum da iç içimi de yemiyor degil hani
cansugunes0210 Cinarsaitinannesi yaa maşallah bende beklicem bakalım 1 hafta içinde olmazsam yapıcam alıp ama sancım var emin olamıyorum şüpheyle yaşamak da çok zor ya
Cinarsaitinannesi cansugunes0210 bende çoğu zaman erken yapıp hayal kırıklığı yaşamıştım o ay yapmayacam test bekleyecem dedim ruyamda görünce dayanamadım yaptım
s13 En son adetim kasım 4’tü. Bu ay 2’de olmam lazımdı, şübhelenip 3’ü test yaptım pozitif çıktı. İdrarda köpüklenme, kasık ağrıları, çok ara baş dönmeleri yaşamıştım, bunlar düşündürtdü beni
s13 cansugunes0210 Ben aslında bazen öğrencilere ders anlatırken kendimi çok mu zorladım, ya yemek yemediğim için mi falan diye düşünüyordum, ama içime de doğmuştu gibi) inşaAllah sizde de hayırlısıyla pozitif çıkar✨
Cinarsaitinannesi cansugunes0210 hayırlısı olsun inşallah vardır canım bu defa pozitif sonuc görürsün