Sevooo123 benim de oldu canim. Düşük vesaire demedi dr. Ama dikkat et bol bol istirahat et , yorma kendini dedi. Sonra hersey yoluna girdi derken 25.haftada tekrar lekelenme oldu. Bebeğin eşi aşağıda olduğu için oluyormuş kanama. Yat dinlen takip devam ediyorum. Bakalim insallah yukarı cikacaktir