Denizbllt bnde tam 22 haftalık oldum bnm 4. Gebeliğim 3 kızdan sonra bir oğluş geliyor 🙏 bn zaten normalde çok su içen biriyimdir hala daha öle devam haftada 1 balık 1 kırmızı et ve sebze yemeği yiyorum bolca meyve tabiki tek skntım süt sevmiyorum o yüzden içemiyorum yoğurt yiyorum yada ayran içiyorum genel olarakta bu haftalarda bel ve bacak ağrılarım çoğaldı birde uyuyamıyorum geceleri nedendir bilmem başka skntım yok Allah’a şükür