xxR4bia Kızlar doğumum 17 Ocak görünüyor, hemşireye zıbın bi set hastane çıkışı vermeyi düşünüyorum bi tane de kundak sizce battaniye de vermeli miyim odada mı sararız kıyafetler ince olur mu ne diyorsunuz siz nasıl yapacaksınız
YuvarlanamayanPaanda xxR4bia bende o civarda doğuracagım Allah izin verirse normal takım koydum çünkü kirlenir ben temızce giydiririm odada diye zıbın alt üst bir çorap müslin kundak birde normal penye kundagı koydum ince ama hastane sıcak olacak odaya geldiğindede değişir canım çok fazla koyup batırtmamak gerek bazen kan faaln oluyo
Dodomom xxR4bia ocakta dogum yapmıştım 2021 de kalın battaniye ve nohutlu koymuştum zıbın 3 lü takım birde tulum . Nohutlu battaniyeye sarıp getirmişti hemşire oda zaten sıcaktı
Asya011 İçine penye battaniye koydum ben aralık sonu doğumum. Kalın battaniye de götüreceğim ama bavulumda olacak hemşireye verilenler arasında değil
Dodomom xxR4bia evet zıbın kalın olmuyor çünkü tulumda giydirmişti . Birde hiç değiştirmedim öyle çıktı hastaneden kirletmedi yani altını falan .
YuvarlanamayanPaanda xxR4bia aynen birde elhamdulillah artık hastaneler sıcak oluyor o arada üşümez bile