Yaren1907 Bende merak ediyorum bana da doktor yüzde 70 erkek dedi ama kordonda olabilir cıkıntı da olabilir hala ihtimalleri var bilmiyorum merak ediyorum kız erkek önemli değil sağlıklı olsun yeterli de insan merak ediyor🥰
Rozalii-67 Yaren1907 kesinlikle öyle bende kız istiyordum eşim ilk çocuğu erkek isterdi hep nasip o yüzden merak ettim yanılma payı olurmu diye
Yaren1907 Benimde hep ilk çoçuğum erkek olsun istedim 70 lik pay var ama bilmiyorum abisi olsun sonra kız kardeşi🥰
Rozalii-67 Yaren1907 aslında benimde hiç erkek kardeşim yok 2 kız kardeşiz bende hep abim olsun isterdim o yüzden önce erkek sonra kız isterdim Rabbim sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 💞