Ruru4116 aminehumamoms son 13 gün kaldı benim. İyice ağırlaştım. Hiçbirşey yapasım yok. Zorunlu sezeryan ilk gebelik saldım artık herseyi 🤣🤪
Ruru4116 aminehumamoms 18 Aralık tam. Olarak. Daha önce miyom ameliyatı olduğum için zorunlu sezeryan olucam canim
-NurseMom- Uygulamaya göre 15 günümüz kaldı ama sezaryen için gün alacağız yarın yani çok daha az kaldı 🫣 38 haftalığız şuan
aminehumamoms -NurseMom- baya az kalmış sizin belki bu hafta veya haftaya kucagınızdaa Allah yardımcınız olsun🌸
DENIZ_55 aminehumamoms ben de 99 gün kaldi git gide azalıyor bende önceden nasıl geçecek zaman diyordum geçiyormuş demek simdi heycan olmaya başladı yaklaştıkça sağlıkla kucağımıza alalım inşallah benimde erken doğum riskim olduğu için ne zaman gelir bebis bilmiyorum 🥰
Bacakogluigdem aminehumamoms ben yenicedeyim seçil hanıma başladım ama önümüzdeki bir iki hafta yokmuş yaser beye gelmeyi düşünüyorum ☺️