sifanur61 Edanur1_ 33+6 bebek kanala iniyormuş serviksim kısalmış çok erken doğum riskim var sancılarımda oluyor genelde akşamları çok oluyor
Edanur1_ sifanur61 canım Allah’ın izni ile bişey olmaz benim 3. Gebeliğim doktorlara kalsa hep erken doguruyodum normal doğum yapamazdim çatin biraz dar dediler anı kanaman anı sancın ve suyun gelmediği sürece bı sorun olmaz Allah’ın izni ile
Edanur1_ sifanur61 ama benim 2 kızımda normal doğum ve ikiside çok şükür 38 haftalikta doğdu dikkat et dinlenmeye bak son zamanlarda dinlenmek gerçekten önemli sadece bunu diyebilirim Rabbim kolay doğumlar nasip etsin inşallah