Arkadaşlar sarı akıntım için mixovul kullanmıştım iyi gelmediğini söyleyince doktor bu fitili yazdı tek seferlik. C kategorisinde. Doktorum periontolıji uzmanı ve iyi bir doktor güveniyorum ama kullanan varsa içim daha da rahatlayacak. Var mı kullanan ?