Pempecikk Yagmur75 2 kilo doğan bebekler var çok iyi bence. Bnm se 34+2 de gittiğimde 2428 di gayet normal drdi doktorum
aminehumamoms Yagmur75 34+5te benim kızım 2360gramdı bence normal bunlar 100 150 gram farkeder demişti doktorum şuanda 36 hafatlıgım kilosu kaç bende merak ediyorum haftaya pazartesi muayeneye gidince öğrenicem 🥰
Aybus-6101 Memolininannesi ben de 38+3 üm perşembe günü kontrole gideceğim acaba kaç kilo gelir en son 2900 dü
Minigiim-vebenn52 Gmzkk şaka mı 😂 maşallah haftasını beklerse 5 kilo olur o zaman şeker filan mı var yoksa genetik mi
Gmzkk Minigiim-vebenn52 Valla şeker falan da yok sıfır yani. Nedenini bilmiyoruz sülalede de yok böyle. İri bebek dedi doktor şaşkınız bizde
Gmzkk Memolininannesi Normal doğummu yaptınız peki. Doktor gelişimi böyle devam ederse 4500 kilo olur doğuma. Normal doğum yapamazsın dedi bana. Kafası da büyükmüş kanala girmez dedi
Memolininannesi Gmzkk ben normal doğum yaptım 40 haftayı görsem doktor 4 ü geçer demişti ama beklemedi oğlum 4 kilo üstü sıkıntı oluyo normal doğumda
Gmzkk Minigiim-vebenn52 Normalde ne yiyosam onları yedim aman eksta kilo alsın diye uğraşmadım hiç. Hatta ilk 5 ay bulantı kusmadan 3 kilo verdim ama doktor o bebeği etkilemez dedi etkilememiş de yani😂