40+3 hala doğurmadım suyum nisanim gelmedi bebek kanala da yerleşmemis hergun her tuşa basmama rağmen olmayınca olmuyor demekki 😅 ağrım sancim yok ama kasılmalar var bebek bir tarafa toplanıp taş kesiliyor o sırada nefesim kesilecek gibi oluyo yalancı sancı mi oluyo bu yoksa başlangıç mı sayılıyor. Doktor 41e kadar bekleyip fitil ve serumla doğumu başlatılıriz dedi kanala girmemis bebekte bunlar ise yarar mu sezaryen mi olmak mantikli