tugcesakzci Beyziii gebeliğinizin başından beri ekmek, makarna, patates, meyve, kek, karbonhidrat, şeker ve nişasta içeren ürünlerden tükettiniz mi?
Elo__35 Beyziii bugün yaptırdım biraz zorlu ama içim rahat edecek yada önlem alıcam gebelik şekeri çok tehlikeli
3438FG tugcesakzci Size birşey soracağım. Benim sınırda çıktı. İstanbul’da ailemin yanında yaptırdım. İstanbul’a gelip gittikçe gidip geldiğim doktorum sınırda çıkmama rağmen ikinciyi istemedi. Sadece dikkat et dedi o kadar. Daha sonra eşimin işinden dolayı biz konyadayız oradaki doktorum sonuçları istedi onada attım ve o 100lük istedi. Biri gerek görmedi biri gerek gördü. Sizlerinde başına geldi mi hiç böyle birşey
naneliseker_ Beyziii doktorunuza sorun. Ben yaptırmıştmmm durumuma göre karar verdi zaten. Yani gebenin durumuna gore karar veriliyor , suyum sınırdaydı diye. Sormayın buraya saldıracak yer arıyorlar zaten 🥹🤣
e_blue_sky_a Beyziii bana göre şekerim yoktu. Dikkat etsem de örneğin ara sıra pasta vs götürüyordum 😀 geçen şeker yüklemesi yaptık ve gebelik şekeri çıktı. Çaya şeker atsam fırlıyor. Ya farkında olmasa pastayı götürse idim. Şekeri olan %5lik kısmın bebeği ölüyor. Ya onlardan birisi olsaydık …. bunu göze alıyorsanız yaptırmayın. Çaya atılan şekerle bile fena fırladı geçen gün makine error verdi yani düşün
Pempecikk Beyziii Ben doktotuma yaptırmadım yaptırmıycam dedim. O da bana aclık şekerini ölçtür dedi. Ölçtürdüm gayet iyi dedi
tugcesakzci 3438FG 50′lik yükleme yaptırdıysan eğer sıbırda çıktığında gerek görüyorlar 2. Bir testi. Riske atmamak için
_brcu88_ Beyziii ben yaptırdım ..gebelik şekerim çıkmıştı yediklerime ictiklerime dikkat ettim doktorum tatlıdan falan uzak dur demişti ekmeği de kısıtlamisti hatta 😁yaptırmakta fayda var ne gibi zararı olacak gibi sürekli tatlı şeyler yeniliyor zaten haa hiç yemiyorsaniz ozaman durum farklı .. yaptırın içiniz rahat eder 😊yüksekte olabilir Allah korusun şeker varken daha fazla baklava tatlı yediğiniz zaman riskli bir hal olabilir ama şekeriniz olup olmadigini bildiğiniz zaman mesela baklavami yemek istediniz benim şekerim var diye düşünebilirsiniz😊kendinizi bu şekilde kisitlayabilirsiniz ..😊karar sizin tabi doktorunuza sorun birlikte karar verin bence size anlatsın ..🌸
3438FG tugcesakzci Tamam teşekkür ederim. İki doktorda farklı konuşunca ister istemez aklım karıştı 🌺