Melhakars İlk doğumunu yaparken suni sancı almadan rahatlıkla 8 ve 10 cm e kadar açılan var mı acaba ?
YsmnNuh Melhakars ben iki tane doğum yaptım üçüncüye hamileyim iki bebegimi de suni sancı almadan kendi sancim ile doğurdum. Bunda da bekliyorum inşallah fazla bekletnez de suni ye gerek kalmaz