Zeybal34 Ekim ayında düşük yaşadım 20 Ekim’de kürtaj oldum 20-23 Kasım arası lekelenmem oldu adet oldum sandım takip ettim devamı olmadı ve umutlandım 28 Kasım doktora gittim ve hamileyim 🌸
Sizin de lekelenme şeklinde olur kesilirse bir hafta sonra kan verin