Ayya Kizlar rahim agzi 30mm. En son 20 haftada 30 mmdi. Simdi 25 hafta ve cok sukur kisalma yok ama yinede kisa. Bu durumda olan varmi nasil irelliyo. Bide 25 haftada bebegin kilosu 700 qr. sizlerde kac qr?
Eda91- Ayya uzunluğunuz gayet güzel. Serklajlık doktor öı önerdi, siz mi istediniz 25 altına serklaj yapıyorlar. Ben 18+ 6yım. Benimde 25 ti iğne peogestanla biraz düzeldim. Şuan bir 35 diyorlar bi 45 o civarlarda
Tubik- Ayya Benimde kısalma vardı açılma oldu 3cm kese dışarı çıkmış serklaj yapılamıyor yatıyorum ama kese yavaş ca dışarı çıkıyor doktor almak taraftarı ama ben neyapıcağımı bilmiyorum bi fikir verin bana
Ayya Pamuk kac haftaliksiniz? Bebek kac qr? Doktorum bendeki uzunluk aldatici ola hilir dedi. Ilk bakinca 33 mm soyledi sonra 30 soyledi. Kontrol sirasinda bile deyisiyor. Batmalarda gecmedi cok korkuyorum. Acaba bir sey olurmu diye
Pemre6634 Pamuk mrb hangi hastane de serklaj oldunuz acaba bende çok stresliyim birinci gebeliğim de hep yatarak geçti ikinci de yatağa bağlı kalmak istemiyorum
Ayya Eda91- 12 haftada tedbir amacli. Erken kayiplarim oldu diye. Bundan onceki hamileligimde kizimda 22 mm 5 ayindan yatakda gecti
Pamuk Ayya Ben 24+6yim ama geç döllenme 1 hafta geriden geliyor.23. Haftada 470 gramdi.Suan Perinatoloji randevum var sıra bekliyorum.
Esra2288 Ben ilk kızımda serklajsız yatarak geçirdim çok kötü durumdaydı ama bulunduğum ilde güvenilir bir doktor olmadı için serklaj olmadım şimdi ikinciye hamileyim korkuyorum ya yüne aynı olur sa diye
Ayya Tubik- Tubik- ayni haftami? Sanci oluyormu. Gucun yetdigi kadar hic kalkma Allahtan umit kesilmez. 28e kadar gelse yasam sinirini gecmis olur ciger iynesinide sorun doktora
Ayya Tubik- siz bide doktorunuza pessariyi sorsaniz? Dikis koyamadiklari zaman halka takiyorlar. Suan bende dikis uzerinde halka var dusunun yani bu kadar seyle yatakta kisalma ola biliyo. Bi seyler yapdirmak lazim.
Pamuk Ayya Valla en son 15 mm di doktorlar normal dedi. Dikisi bu yüzden attık zaten şuan dikiş amacını yapıyor dediler.
Tubik- Midwife10 Sançım olduğu için rahim duvarları çok incelmiş dikiş yapamıyoruz diyorlar 21 haftadayım
Ayya Pamuk yok ben bebegin bana soylediyi kiloyu az buldum) sizin yazdiklariniz okuyorum kizlara yazdiklarinizi. Teselli buluyorum dikise guvenim artiyor😂 ama rahmime guvenim yok nedense
Tubik- Ayya Bekliyorum ama kese çıkmaya devam ediyor 21haftadayım alma taraftarı çevrem doktorum da yüzde 1 yaşama şansı olursa mucize olur diyo
Pamuk Ayya Hıı kilo konusunu söylerim canım çıkınca.Insallah benimki de kilo almıştır.Ama senin iyi 700 gr olmuş maşallah
Pamuk Ayya Benimde 24+6 700 gram doktor gayet iyi sıkıntı yok dedi.Hastaneye yaticam birazdan ciğer geliştirici yapılacak.Erken doğum ihtimaline karsi
Ayya Tubik- suan kendi evindemisin? Yani kalkiyormusun neye dikkat ediyorsun? Yardim eden varmi. 6-7 hafta zaman kazanman icin cok zor agrili surec ama yastik altin yuksek olsun. Sonra senin durumda burda bir cok hamilemiz oldu. Rastladim. Stress hic yapma. Beynin ne kadar rahat olsa daha kolay atlatirsin. InsAllah.