cennettemel canım onlar doktor hiçbir zaman garanti veremezler. Kimse de Allah’ın verdiği canın garantisini onlardan beklemiyor. 20.haftamda pankreasta iltihap çıktı. Doktor hem annenin hayatı hem bebeğin hayatı için tehlikeli dedi eğitim araştırmaya sevk etti. Oradaki doktorlar basit bir ilaç verip diyetle eve gönderdiler. 27.haftamda gebelik şekeri çıktı. Bebek haftasından iri. Doktor pat diye ani bebek ölümleri, doğum sonrası şeker krizi gibi ihtimallerden bahsetti. Anlattığı şeylerden en basiti diyabetin bende kalıcı olmasıydı. Diğerleri beni şoka soktu. 32.haftada erken doğum riski ile yine eğitim araştırmaya sevk edildim. Doğarsa çok sorun yaşarsın dedi doktor.Küvez yok sevk edilir dediler. Aynı gün hastanede tahlillere bakıp kolestaz dediler ve yine bebeğin kalbi durabilir, bebek strese girebilir vs gibi şeyler anlattılar. Yatışım yapıldı. Şu an 36+1 en son 35te iki farklı doktora gittim. İkisi de her şey yolunda dedi ama bir doktor yine de ekledi 37de bebeği almamız gerekebilir iri vs dedi, diğeri de 4 kilo olmadan sezeryana gerek yok, kolestazın normale dönmüş ama değerlerin yine değişirse sezeryan gerekebilir dedi. Gerçekten doktorlar söyledikleri sözlerin nasıl etki bıraktığını bilmiyorlar. Herhalde onlardan garanti istediğimizi falan düşünüyorlar onlar da en kötü ihtimali ilk söylüyor. Bilin ki doktorun size söylediği en kötü ihtimaldir. Korkmayın, ağlamayın. Kendi adıma söylüyorum öyle ağladım öyle üzüldüm ki bu süreçte kimi zaman bebeğime bağlanmaktan korktum kaybetme ihtimalinden dolayı. En sonunda erkek kardeşim ders verir gibi konuştu benimle. Senin bebeğini kaybetme ihtimalin ile annemin bizi kaybetme ihtimali aynı. Her şeye gücümüz yetmiyor. Bebeğini ve kendini Allah’a emanet et. Artık korkma demişti. Bebeğini ve kendini Allah’a emanet et. Korkma. İnşallah her şey güzel olacak. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim